|
Post by Midorikawa on Sept 8, 2007 17:31:38 GMT 2
Nmi: En kerro! Lällällää! xD Nicci: Midorikawa, mut kaikki sanoo Mido tai Mido-inu Ikä: Minä olen 14 v. Sukupuoli: Se kaunis ja viisaampi Synttäri: 6.12 eli itsenäissyyspäivänä Kotikaupunki: Oulunsalo. Sellainen pieni kunta Oulun vieressä. Luonne: Olen vieraitten seurassa ujo, hiljainen ja olen omassa seurassa. Kavereitten seurassa iloinen yleensä, puhelias ja vähän outo. Viihdyn paremmin kavereitten seurassa kuin perheen. (Mutta keksin pikkuveljen kanssa TOSI sekoja juttuja :'DD) Ulkonäkö: Minulla on tumman ruskea tukka, joka on poninhännällä. Minulla on vihreät silmät. Olen lähelle 170cm pitkä. xD Minä EN ole sitten mitään shoppailu tyypejä. En juokse muodin perässä vaan puen sellaisia vaatteita jotka mielestäni ovat hienoja! Mido tykkää: -kavereista -animesta -mangoista -koirista -piirtämisestä -tietokoneella olemisesta -pleikkarilla pelaamisesta -vähän laiskottelusta -talvesta ja lumesta Mido inhoaa: -ötököitä -inhottavista/ärsyttävistä ihmisiä -koulua Lempianimet: Fullmetal Alchemist, Naruto/Naruto shippuuden ja katson myös: Elfen Lied, Wolf's rain Lempimangat: Fullmetal Alchemist, One pice, Salapoliisi Conan ja luen myös: Inuyasha, Fushigi Yuugi, Ranma½
|
|