Post by 'Anttu on Mar 29, 2007 13:34:40 GMT 2
// Vanha kuva, vanha kuva... melkein fossiili. //
Elikkäs, aloitetaanpa nimellä: Vanilje. Kutsutaan yleensä Vaniksi. Sekä netissä että reaalissa. Nyt kaikki voivatkin sitten miettiä, kuinka järkevää on käyttää molemmissa samaa nimeä.
Muuta faktaa persoonasta nimen takana:
x ikä on 17 vuotta x
x olen tyttö (hui.) x
x omistan kaksi marsua ja puolet ajokoirasta x
x minulla on mustat, olkapäille ulottuvat hiukset x
x kuljetan lähes aina mukanani mustaa piirrustuskansiota ja meikkilaukkua, joka on täynnä kyniä x
x vakioasusteisiini kuuluu kaulapanta x
x minulla on Uniikki-pehmoleluyksisarvinen unikaverina x
x tykkään näykkiä ihmisiä x
x elämänasenteeni on optimistinen x
x katson kuuleman mukaan outoja televisiosarjoja x
x en tykkää lumesta x
x aktiivisin vuorokaudenaikani on yö x
x leikin selätyspainia Sunan kanssa x
x muistini on erittäin valikoiva ja toimii viiveellä x
x rakastan kaikenlaisia eläimiä x
x olen erittäin hellyydenkipeä olento x
x kammoan äidinkielenopettajaani Lillukkaa x
x piirrän itseni yleensä valko-ruskealaikkuiseksi parsonrussellinterrieriksi x
x lempiherkkuihini kuuluu säilötyt mandariinit* x
x käytän japanin- sekä englanninkielisiä sanoja normaalin puheeni joukossa x
x luen Guru Guru Pon-chan -nimistä mangaa x
x lempi-tv-sarjani on Yakitate Japan!! -anime x
x olen kiinnostunut Japanista ja sen kulttuurista yleiselläkin tasolla x
x pidän kovaa ääntä..? o.O kuka, minäkö? x
x asun Järvenpäässä, mutta käyn muualla koulua - olen lukiossa x
x pelasin Furry Pawsissa, nykyään lähinnä myyn siellä arttia x
x minulla on usein kissanhäntä ja -korvat x
x olen nimennyt kannettavan tietokoneeni Christineksi Stephen Kingin romaanin mukaan x
x kerään aina pikapiirrustuksiin kaikki hyvät opettajien sanomat/tekemät asiat x
x lauon tyhmiä kommenttejani lähes joka asiasta x
x olen suudellut useammin tyttöjä kuin poikia (16 vastaan 2) x
x myönnän olevani lapsellinen x
x seurapeleistä ehdoton suosikkini on klassikko pullonpyörityksen lisäksi Twister x
x en osaa selittää asioita selkeästi ja ymmärrettävästi x
x olen kaksimielinen x
*pidän kyllä tuoreistakin mandariineista, mutta minulla menee erittäin kauan kuoria ne kunnolla - en suostu syömään niitä valkoisia...hitusia...tai mitä ovatkaan, joita jää kuoresta mandariinipalojen pinnalle.
Vanin sanomaa:
"WHIII~~!!<3"
"Kato joku sai nosebleedin, mein kemianmaikka on liian seksikäs!"
"Liljeströmin kulmakarva nyki ihan ku jossain animessa..."
"Aika rajuu."
"Voisitko sä selittää uudestaan sen kiihotuspiste-jutun..?" Puhetta oli kappaleiden kiehumispisteestä...
"Möh."
"Braaaaaiinnnss.....aiiiivojaaaah..."
"Jos numerot ovat ainoa asia, mikä on todellista ja totta, onko kaikki sellaiset luulot totta, jotka voi esittää numeroina?"
"Ja sitten Juki sanoi sitä ja tätä *pälpäläpälä*" Minulla on tapana myös kertoa eteenpäin opettajien hyvistä jutuista.
"Copyrights cee ideoiden maailma."
"Sä et vaan osaa käyttää sitä."
"MUNAA!!" Sunasta siis.
"Sulla ei oo oikeesti paitaa päällä, se on vaan tyhjää eli sä oot alasti. ...sä oot tyhjää, sä et oo siinä." Tämäkin on filosofian tunnilta.
"Sä veit sen pullon neitsyyden työntämällä sormes sen aukkoon... Häpeäisit!"
Kavereiden kuvailemana:
Laura: "Vani on vähän ding~."
Harri: "Se on mukava ja luotettava ihminen joka tykkää hassutella paljon."
Hanna-"imouto"-chan: "Päällepäin iloinen ja määrätietoinen, jokseenkin yksinäinen susi kun tulee toisiin ihmisiin luottamnen kyseeseen. Vetää oman linjaansa, eivätkä muut sitä voi muuttaa. Syksyinen tuuli on hänen sisarensa ja myllerrys on sen mukaista. Joskus tuuli kuitenkin tyyntyy, melkein pysähtyy ja neitokainen uppoaa omiin ajatuksiinsa kuin perhonen talven alle."
Pakko sanoa, olet ihanan runollinen. Mii tyksii sinua.<3
Tähän osioon minä haluan varsinkin lisää ainesta, jos tunnet tai kuvittelet tuntevasi minut, ilmoita minulle toki näkemyksesi niin voin levittää sitä koko kansalle esittelytöpöni kautta. Ja sillä välin Adventtilapset voivat vallata maailman ja korottaa L:n presidentiksi. Yattaa.
Netello.com:in persoonallisuustesti antoi tällaisen tuloksen:
Olet innokas, ulospäin suuntautunut, analyyttinen ideapakkaus. Ihmistyyppisi on monilahjakkuus, joka on kiinnostunut lähestulkoon kaikesta. Kaltaisesi ihmiset ovat itsenäisiä ja riippumattomia, mukautumattomia ja toisinaan jopa kapinallisia ja riitaisia. Ihmistyyppisi toimii inspiraationa toisille, jotka saattavat seurata sinua kuin gurua tuntemattomille vesille, joilla saattaakin olla vaaroja. Ihmistyypilläsi on toisinaan vaikeuksia tehdä pitkän aikavälin suunnitelmia tai kohdata vastoinkäymisiä tai sietää auktoriteetteja. Sinulle soveltuu ammatiksi itsenäinen yrittäjä – toisten järjestelmiin sinun on vaikeampi sopeutua kuin omiisi. Sinulla on kyky menestyä monilla alueilla, ja saatatkin vaihtaa alaa monta kertaa elämäsi aikana. Etsit aina uusia haasteita, kun nykyinen toiminta on jämähtänyt rutiineihin. Ammattialoista sinulle sopivat parhaiten myyntityö, tiede, taide, kirjoittaminen ja psykologia – ja oikeastaan kaikki muukin, jos voit tehdä sitä oman mielesi mukaan. Löydät itsesi usein visionäärin, markkinoijan tai tutkijan roolista.
Tiedä häntä miten hyvin tuo kuvaa minua...
Toinen asia mitä kaipailisin, olisivat kysymykset. Keksi jotain järkevää tai ei, ja postaa se tähän perään tai pistä tulemaan yksärillä. Päivitän tähän viestiin sitten kyssäriosion, kunhan saan siihen aineksia.
Eli voit vaikka kysyä mielipidettäni siitä, onko L tosiaan niin hyvä valinta presidentiksi, ja minä koitan sitten parhaani mukaan vastailla.
Jo tulleita kysymyksiä:
Koiranpuolikkaastani - "Kumpi pää sulla on, etu vai perä?"
Ei kumpikaan, omistan sen selkäpuolen. x) Hurtan nimi on muuten Keikun Ronja.
"Haastan sinut karaokeen, laulatko?"
Kyllä, mutta sinä korvaat vahingot. Vani ei ole maailman paras laulaja.
"Mikä on sun luonnollinen hiustenväri?"
Maantien ruskeanharmaa. Todella tylsä, Vanin mielestä sen luonnollinen hiusväri on kirkkaan sähkönsininen.
"Jos olisit eläin, mikä eläin olisit?"
No jopas oli tyhmä kysymys. Tietysti Vani olisi se inhottava pieni ja pörröinen, joka tarttuu ohikulkevien lahkeeseen ja kiehnää koko ajan jaloissa pitäen hirveää mekkalaa.
"Olenko normaali, sekopää vai täysin pimahtanut?"
Viimeinen vaihtoehto, jos koskaan kuulen sinun cossanneen Yatta-miestä. Sekopäät luetaan vielä normaalien joukkoon. Itsestään Vani ei sano mitään, sen saavat muut päätellä tämän puheiden perusteella.
--
Niuy~, tapaillaan taas.<3